Beykoz Pazarcılar Derneği’nde gerçekleşen olağan genel kurulun ardından, uzun yıllardır Dernek Başkanlığını yürüten Sabri Sevgi görevini Serhat Ismık’a devretti.

Derneği
Paşabahçe’de ki merkezinde Paşabahçe Mahallesi Muhtarı İlkay Karababa Aydın’ın
katılımı ve üyelerin yoğun ilgisiyle gerçekleşen devir teslim töreninde konuşan
Sabri Sevgi, yeni Başkan Serhat Ismık’a başarı dileklerinde bulunarak her zaman
yanında olacağını ifade etti.

Sevgi,
“Derneğimiz için bugüne kadar elimizden gelen gayreti gösterdik. Görevi genç
kardeşimiz Serhat Ismık’a devretmenin mutluluğunu yaşıyorum. Kendisine yeni
görevinde başarılar diliyorum. Her daim genç kardeşimin yanında olacağım ve
tecrübelerimle destek vermeye devam edeceğim.” dedi.

Başkanlık
görevini devralan Serhat Ismık ise yaptığı konuşmada, üstlendiği sorumluluğun
farkında olduğunu belirterek birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Ismık, “Bu
görevin ne kadar zor ve önemli olduğunun bilincindeyim. Bizlere emanet edilen
bu bayrağı sizlerin desteğiyle daha ileriye taşımak için çalışacağız.
Beykoz’daki pazarcı esnafımızın sorunlarına çözüm üretmek, birlik ve
beraberliğimizi güçlendirmek adına hep birlikte hareket edeceğiz.” ifadelerini
kullandı.

Dernek
üyeleri tarafından alkışlarla karşılanan devir teslim töreni, hatıra
fotoğraflarının çekilmesi ve iyi dilek temennileriyle sona erdi.

Beykoz Pazarcılar Derneği’nde yaşanan bu görev değişiminin, esnafın dayanışmasını güçlendirecek yeni projelerin ve çalışmaların önünü açması bekleniyor. Yeni yönetimin önümüzdeki dönemde pazarcı esnafının talepleri doğrultusunda çeşitli çalışmalara imza atması hedefleniyor.


Beykoz,Beykoz Pazarcılar Derneği,Serhat Ismık,Sabri Sevgi