Başkan Aydın’dan Vali Yerlikaya’ya Ziyaret

01-06-2021 1398 Yorum yok. Yorum Ekle

Beykoz Belediye Başkanı Murat Aydın, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya’yı makamında ziyaret etti.


Ziyareti sosyal medya hesabından duyuran Başkan Aydın paylaşımında “İstanbul Valimiz Sayın Ali Yerlikaya’yı ziyaret edip, Beykoz’a ve şehrimize hizmet konularında istişarelerde bulunduk. Sayın Valimize Beykoz’a ayırdığı vakit için teşekkür ediyorum.” sözlerine yer verdi.




01-06-2021 1398 Yorum yok. Yorum Ekle
Ozan Derviş

Bir Davet Sadece Bir Mesaj Değildir…

20-06-2026 Yorum yok. 1427
Neyir Erkan Şişman

Bir Nesil Böyle Şekilleniyor

22-05-2026 1 yorum. 853
Asiye Çakır

FİDENİN DEĞERİ VAR DA BEYKOZLU' NUN YOK MU?

22-05-2026 Yorum yok. 1079
Cüneyt Pulant

Değerli BEYKOZLU dostlarım.

22-05-2026 Yorum yok. 918
Feride Gündüz "Hoş Kalem"

İNSAN ÖLMEDEN ÖLÜR MÜ?

22-05-2026 Yorum yok. 722
Tekin Toklucu "Ters Köşe"

TOPLUMLAR ve ETKİLERİ ve BİZ NE YAPIYORUZ?

22-05-2026 Yorum yok. 762
Hacı Arıcı

NASİPLİ KİŞİ KİMDİR?

22-05-2026 Yorum yok. 697
Yaprak Akın

Evler Satılıyor mu, Yoksa Sadece Gösteriliyor mu?

22-05-2026 Yorum yok. 774
Erdal Uzuner

MART GÜNDEMİ

17-03-2026 Yorum yok. 3596
Asım Özdemir

BEYKOZ’DA AMATÖR LİGLER-1

21-01-2026 Yorum yok. 6466
Tuncay Ünde

UZAKSIN BANA

28-01-2025 Yorum yok. 12195